2012年4月27日星期五

比利時BBG之旅。食物篇


比利時必食-----
1) 朱古力
比利時的朱古力店梗有一間喺左近
真係重多過7-11.....
大部份都係handmade/homemade...
而且價錢都唔算貴~~~一定平過喺香港食!!
推介試homemade小店, 可以計重量買...
我地試左幾間都有驚喜
2) Waffles
Belgium waffles~~Brussels的尿尿小童旁邊就有幾間
亦都有waffle車, 好似雪糕車咁
大概Euro1-4base on 你要乜野toppings...
佢地d toppings好似唔使錢咁架...大大pat....令到個waffle甜左少少...
不過都好好味~~~

3) 啤酒
要重點推介以下呢間酒吧--" A LA BECASSE"
佢係市中心最古老的酒吧之一
位置雖然在大廣場附近, 不過位於一條偏僻的走廊入面
裡面的裝修好簡單枱枱凳凳都係古老木做造的~應該歷史悠久
客人方面只有我地一枱係遊客其他全是local!!!!
Menu只得法文/荷蘭文....
當我地睇menu睇得一頭霧水之際
好好彩地旁邊的客人識講英文重主動幫我地介紹食物和啤酒~~~
佢重好搞笑地比我地試飲一啖佢的啤酒
....不過我地飲完, 佢又用番果隻......杯勁唔好意思T_T

就係呢隻Lambic Beer~~~好容易入口, 好好味
餐廳會用個陶瓷Jar裝住
食物方面menu上主要係小食m 亦都有少少pasta
very traditional~~值得推介












4) 青口
差不多每間餐廳都有賣青口
我地喺Brugge是但入左一間, 個青口非常新鮮同滑,個汁亦煮得好香

返到Brussels見到Leon....
以為巴黎果間咁好食, Belgium係正店應該唔會差...
點知好失望lor...

青口個味唔好
千層面正常

青口pasta no good....同Paris食嘅差太遠



呢間Leon貴過Paris亦難食過Paris....唔推介

沒有留言:

發佈留言