2011年12月4日星期日

德國國王遊。Day2(1) 仙景般的國王湖Konigssee



尋日搭左全日車今日終於到戲肉喇!!!!!
登登登登----國王湖Königssee!!!呢個景點實在是太美,所以要分開三篇blog好好記錄
昨晚住在Berchtesgaden主要是因為從這裡去國王湖非常方便
天公造美,今日天氣好溫暖而且有陽光

酒店早餐好豐富~~食飽先出發
今日係星期日, 巴士schedule特別疏
出發前記得問清楚民宿/酒店bus schedule係點....預好回程時間
最重要要問埋有冇民宿travel card, 可以免費搭巴士!
今日的頭班車係9am火車站開出 (bus no.841 or 842)
大概20min到總站--Jennerbahn







其實應該要尾二個站落不過全車都唔知
結果所有人去晒總站再行番落去
去到Kongissee碼頭第一時間買飛先
原本打算先坐船入Salet...行去Obersee再坐船出番去Bartholoma睇教堂
點知點知點知點知點知..........
Salet線竟然因為冬天關左!!!!!!!WUUUUUUUUUWUUUUUU
架船只會入Bartholoma.....無得去Obersee喇!!!!!!!!
好唔開心呀!!!!聽講Obersee好靚架.... :(
下次一定要等summer再黎過!!!!
我地只好改行程, 先坐船去Bartholoma, 再坐欖車上Jenner (total euro 30)



From wikipedia:
國王湖在最後一個冰河時期由冰川形成,長7.7千米,最寬處約1.7千米,湖岸線長19.96千米,面積5.218平方千米,湖水容量511,785,000平方米,平均水深98.1米,最深處190米,是德國最深的湖泊。除了出口處毗鄰城鎮外,國王湖完全被阿爾貝斯山脈環抱,其中包括德國的第二高峰瓦茨曼山脈(Watzmann)  國王湖和它所在的貝希特斯加登國家公園是德國著名的旅遊勝地。國王湖因其清澈的湖水而聞名,
它被認為是德國最乾淨和最美麗的湖。正由於這個原因,1909年起,只有電動船、手划船和腳踏船才被允許在湖中航行。

雖然因為季節關係我地冇得去Salet,但亦因為呢個季節我地先睇到咁靚的紅葉
塞翁失馬,焉知非福




喺船上會一路有人用德文講解,同一時間有個船員/遊客用英文翻譯
去到湖中間....兩旁都係高山形成echo wall

船長會用喇叭吹一首歌
大家可以好清楚咁聽到迴音
當大家都靜下黎聽迴音架時候
我唔知點解突然覺得好感動呀....
大自然真係好神奇
好感激我可以有機會去旅行, 體驗同感受呢個世界
我真係好幸福 :)
大概30分鐘後就去到St. Bartholoma

沒有留言:

發佈留言