2011年11月20日星期日

德國國王遊。Day1 London-->Munich-->Berchtesgaden


難得midterm後的星期一二day-off....來個德國4日1夜之旅吧!
這個旅程的目標是國王湖和新天鵝堡~~Let's go!!
搭Easyjet 7:30am 的飛機從Stansted Airport 出發....
3:15am便要起床出門了!!!天呀!!!!前一晚還要做project做到1:30am才睡只睡了2 hours... :(
call左的士3:45am....的士好準時呀....不過個司機態度極差
叫佢車我地去到巴士站, 問多句都比佢鬧!!!重要比我見到佢車頭有份裸女風月版報紙tim...
我地喺liverpool street station搭national express coach入airport
要搭一個鐘多d~~~好彩一早買左飛....見到有d人遲上車都無位要搭下一部lu
因為冇寄倉行李...連check-in都不用!!!可以直接過關~好方便
London to Munich 只需1.5個鐘,加1 hour時差
十點順利到達Munich機場
Munich只有一個機場, 無話cheap airline要去遠d...啱晒我地呢d窮書生
一去都要先買火車飛出市區(Muchen Hauptbahnhof)
Day 1主要係transit,狂坐火車
Munich有種group ticket叫Bayern-Ticket (Euro29), 可以俾最多5人全日任搭S-Bahn和火車去週邊城市
我地有4個人除番每人都係Euro7.25,
加上我地搭親都係長途火車所以好抵買~~~
喺售票機可以買~~到選最右面個button (好似係special ticket/group ticket)
入到去就有Bayern Ticket可選~

出到Muchen都11點幾...又要趕11:30火車入Berchtesgaden
呢程火車要3hours ar!!!! (可以用Bayern-Ticket)
是但買個飽上火車食~ 夾住d cheese好好食~~不過好飽..hahaha

唔知係咪整路原本火車可以直接到變左要轉巴士
差唔多3點幾先到...一落車一大陣牛/羊屎味...hahahhaa...好有田原風味!!!!
原來我地間酒店好方便~離火車站不過5分鐘
但係我地去到發現成間酒店lock左!貼左張紙出黎話4點先開...
booking form卻可以完全無提過....
好彩我地3點幾到je....如果早到又拎住咁多行李都唔知可以去邊!!
最後我地去左附近supermarket hea吓同食ice-cream
Movenpick on sale!!! 咁大盒都只係2 euro!!!

4點...終於可以上酒店房~~酒店叫 Hotel Gruenberger
EUR152- Room for 4 persons
http://www.booking.com/hotel/de/grunberger.html?label=yho748jc%3Bsid%3Dcaeadeab5e8e0b45eeeb50cbe7afd61b%3Bdva%3D0&lang=en-gb





再出去已經開始天黑
行上town centre睇下再食個飯, 呢個town好寧靜好舒服
正值秋天,四處都是紅葉



8pm已經太累全部人訓覺

1 則留言:

  1. 去四日咪好浪費囉?
    [版主回覆12/30/2012 19:57:26]我買ga機票好平呀~平過去台灣...所以都ok...haha
    不過都覺得唔夠喉, 好想留耐d ar~~

    回覆刪除