2011年12月6日星期二

德國國王遊。Day2(3) 登上Jenner山從高角度欣賞國王湖Konigssee


Jenner 係國王湖周邊的一座高山, 可以搭纜車上去
冬天會變成滑雪場....我地去架時候係秋天所以無乜人上去
呢程纜車超抵坐呀!!!!坐左成半個鐘
我重坐坐下唔覺意瞓著左....哈哈.....不過沿途風景都好靚架



上到山頂有個休息站, 有一間紀念品店可以買postcard &郵票...店外面重有得chop紀念印 :)
另外有間餐廳比遊客飲下beer都幾正~~~

上面風景好靚, d屋變到好細好細
見到咁靚架山景真係人都開心哂





沿住條山路一直上大概行15mins會去到一個觀景區
可以望都國王湖全景 :)
再上一條比較難行的石路就會見到個十字架......呢度大概係真正的山頂 (??)
不過上面全部都係大石.....無路得黎好多人逼住.....真係要好小心 (sorry我畏高)
我見d外國人完全唔驚!!!喺石上面跳黎跳去.....真係嚇死我 X_X









好快就要回程出Munich....真係好唔捨得
國王湖係一個好值得去架地方ar
我諗有機會的話我一定一定要夏天再黎多次!!!

1 則留言:

  1. 紅葉片片,是十月時份去嗎?
    [版主回覆12/30/2012 19:58:07]yesyes~~ late Oct, early Nov~

    回覆刪除