2012年2月26日星期日

德國國王遊。Day4 Last day in Munich


4日3夜德國"國王遊"話咁快又到尾聲
但我地其實都冇乜真正遊過Munich
得番半日ja...快d把握機會黎個速遊Munich先 :P
第一站----市政廳廣場
一出地鐵就會見到市政廳...非常突出
好似每日某個鐘數會有表演, 有d公仔會喺個鐘樓走出黎...
不過我地冇時間去睇lu



第一件事醫飽個肚先
去左一個food court食野
喺德國緊係食德國野....又食腸...hahaha....食足四日



上面呢個係德國的咖哩腸~~~
其實只係茄汁腸仔....上面灑d咖哩粉...taste ok la~
食完野就四圍亂行, 行到去個market
呢個market好出名呀
每年的christmas market就喺度擺
可惜要11月尾先開始, 同我地緣慳一面
不過就算唔係christmas個market都好大好多野賣
腸仔,豬手,蔬果,花,擺設...乜都有
我都買左好好味架香料 :)







Market附近都有好多小shop同大百貨公司
d百貨公司入面有好多christmas decoration!!!!超級靚!!!!!



買左隻著德國民俗服的低胸鴨..hahahaha
好大條事業線呀!!!!笑死我....

最後我地又行番去market度食lunch
喺好靚架樹下面食sandwich
再去supermarket入貨就番hostel pack行李lu...
悠閒地過last day in munich.....



龍蝦仔sandwich好鮮好好味!!!

呢個魚(皮)sandwich係best seller....
我就唔敢食lah....睇見都覺得腥

**Last but not least, some information about the hostel we stayed in Munich:
Jeager's Munich
Highly recommended!!! 非常近火車站同地鐵站
我地住4人房有2張碌架床
價錢好平又乾淨
附近有幾間超級市場~好方便呀

1 則留言:

  1. 請問自由行定跟團呢?
    [版主回覆07/01/2012 04:23:56]自由行~所以非常悠閒...haha

    回覆刪除