2012年2月24日星期五

德國國王遊。Day3 煙霧瀰漫的雙天鵝


抬頭是明月但覺煙霧瀰漫
時刮風時也天藍然後續漸緩慢lalalala
一早起身就好想唱呢隻歌......因為今日好大霧呀!!!!實在太應景
點解今日同昨日的天氣可以相差咁遠!好傷心...
今日的主要行程就係要去睇"雙天鵝堡"!!!
其實主力係睇大名鼎鼎的新天鵝堡 (Schloss Neuschwanstein)
不過舊天鵝堡就在旁邊, 可以順便參觀
去天鵝堡先要搭一個鐘火車去Füssen再轉巴士
我地買左Bayern Ticket
火車同由Füssen去天鵝堡全程都包左, 唔洗額外比錢
不過中途有段小插曲...原來Bayern Ticket有分時段的
要唔知8am定9am後先可以用!!!!
查票員check票的時候差d要罰我地錢
後來好在佢同我地言語不通(佢講德文)又啱啱到站
佢突然放棄左我地......下次真係要小心d /_\

大概半個鐘車就到巴士總站售票處
旁邊有間紀念品店我地喺度買晒postcard
再向上行就會見到舊天鵝堡旁邊就係上新天鵝堡的巴士站



沿住條斜路上就會見到售票處買票參觀城堡
之前做research話舊天鵝堡冇乜野睇所以我地只係買左新天鵝堡架tour
btw, 參觀新天鵝堡一定要跟佢架tour
有分時段架!!而從售票處上城堡又有一大段路
記得要預充足的時間, miss左tour冇得賠...
後來先發現城堡入面都有得買!!不但平d重有stamp!!! :(
下次都係唔好咁衝動
其實重可以選擇行路(最辛苦)或坐馬車(最貴)上山....
我地呢又窮又懶既都係搭巴士算....

上到山----OMG
大霧到連前面棵樹都差d見唔到...莫講話個城堡
唯有希望一陣去完個出黎霧會散




城堡入面唔可以影相不過個tour都幾interesting~同埋個tour guide好cute!!!wakakaka
城堡裡面好多唔同theme的好靚好華麗最難忘一間直頭係個室內岩洞
難以想像點解會有人天馬行空喺屋企整個岩洞房!
近住出口有間cafe, 裝修唔錯,如果天氣好應該個view好靚
不妨入去下食件cake飲杯coffee, 想像下以前國王的生活..heehee










出到黎好似少d霧
快快脆行大斜路上返山影全景~~
總算好彩可以有張相到此一遊 :)





拍完照落山的時候發生了一件搞笑事,話說行行吓我突然聽到"擦"一聲繼而覺得腳趾涼涼地
原來我的鞋底突然爆開了!而且爆得頗為嚴重!
我地喺山上唔會有鞋賣所以只好硬著頭皮繼續扮冇事拖住隻鞋(一提起隻腳會吊住個鞋底)碌落火車站 
真係笑死!最後捱到番附近的超級市場買超能膠黐...
好彩係second last day,再爆都唔知點算!!LOL

夜晚我地出Munich市政廳附近一間叫HB的餐廳食飯
好好好好大間餐廳呀!!!!但係都full哂
好不容易先搵到位(要自己揾)
入面氣氛好好!有樂隊演奏,又有會無端端起哄鬥飲酒...hahaha
最重要係野食都好好食
highly recommended!一定要去











唔好睇上面隻豬手其貌不揚...
佢好醜但好味到震~~~~


2 則留言:

  1. 早啊!謝謝來訪。好精彩的旅程
    [版主回覆02/25/2012 20:09:02]Thx :)

    回覆刪除
  2. 豬手真係很醜呀。

    回覆刪除