2012年3月20日星期二

比利時BBG之旅。B for Bruges 布魯日


所謂BBG之旅..其實代表左我地去的3個城市
B- Bruges (Brugge in Dutch)
B- Brussels
G- Ghent (Gent in Dutch)
第一站先去Brugge
布魯日係一個中古世紀小鎮,入面有好多小運河所以亦被稱為比利時的威尼斯
另外布魯日僥倖逃過了二次大戰的戰火摧殘
所以歷史建築到保存得好完整, 喺2000年更被定為世界文化遺產~好值得去
晨早天未光齊就出發
先坐電車轉地鐵去midi火車站



地鐵內的地氈裝飾.....我覺得好污糟好似好多塵

火車- 我地有5個人可以買青年票搭十次 (twice per person)

沿途的風景都好靚...主要係因為天氣真係好好 :)
不過中途發生左一件唔開心事...
個青年票係要自己寫日子的
我地又掛住影相瞓覺諗住有人查票先寫
點知個查票員見我地未寫竟然要罰我地錢!!!!!!!
其實佢張票根本無英文亦無提過要幾時填日子....
我地同佢講左好耐佢都唔肯放過我地
大大聲鬧我地之餘重話要報警同收我地passport...好無奈....
最後我地為免耽誤行程只好俾錢 :(
個青年pass我地留番黎去埋Gent! huh!



去到火車站先要搭巴士出市中心 (Central/Centrum)
去到市集廣場(Market Square)....好靚呀

呢個鐘樓建於1240年左右
平日可以爬366級樓梯上去睇Brugge的全景
好可惜我地去到佢維修緊無得上....

附近有好多紀念品和朱古力店
大部份是handmade, 有得試食價錢都唔係好貴

Stadhuis- 市政廳

Burg Square- 城堡廣場
旁邊有一間Basilica of the Holy Blood (聖血禮拜堂)
入面供奉了第二次十字軍東征時由伊斯坦堡帶回來的耶穌聖血
逢星期五下午大概1pm會公開展示
我入左去睇....真係見到個好靚嘅tube入面有棉花,上面有血...
但係咪耶穌的血呢?你信的話咪係lor...

運河好靚呀~~~平時可以坐船遊覽, 不過今日太凍結哂冰喇



凍死鳥....呢D真係叫如履薄冰



真係好靚~好舒服的一個城市




午餐隨便找了一間餐廳食比利時名菜--青口

食完lunch出黎個天竟然陰哂....重開始落雪
好開心呀倫敦今年都未落雪~~後來先發現原來係歐洲今年第一個寒流
快d去埋最後一個景點- 聖母大教堂
入面有MIchael Angelo的雕像" Madonna and Child"
不過呢個要比錢就無入去lu

Chocolate Panda

行行下雪越落越大..Oh No!!!!!
番到市集廣場見到咁多雪飄下飄下襯埋個background好似入左個水晶球咁!好奇妙!
不過真係越來越大雪,只好急急腳走人去下一個城市


1 則留言: